Strona internetowa must have
Posiadanie firmowej strony internetowej jest dzisiaj koniecznością. Większość osób właśnie z pomocą Internetu poszukuje potrzebnych im produktów i usług. Firmowa witryna internetowa powinna więc mieć profesjonalny wygląd i wyczerpująco informować odbiorców o ofercie.
Stworzenie firmowej strony internetowej najlepiej jest zlecić profesjonalnej agencji interaktywnej. Nie jest wskazane aby strony internetowe były tworzone samodzielne, przez osoby, które nie mają wiedzy na ten temat. Tak postrzegana oszczędność jest tylko pozorna. Takie zadanie zdecydowanie lepiej jest powierzyć fachowcom, którzy wykonają nowoczesną stronę z dobrą nawigacją. Na życzenie klienta przeprowadzone zostanie także skuteczne pozycjonowanie strony.
Każda firmowa witryna powinna składać się z co najmniej czterech zakładek: informacje o firmie, oferta, galeria zdjęć i dane kontaktowe. W części pierwszej przedstawia się krótką historię firmy i ogólny zarys działania. Druga zakładka ofertowa jest najważniejszą częścią witryny firmowej. To właśnie tutaj należy wyczerpująco przedstawić ofertę. Warto zamieścić duże i czytelne zdjęcia produktów, szczegółowe opisy, dane techniczne i rysunki. Opisy produktów i usług powinny być tworzone z użyciem języka korzyści. W zakładce z galerią można pokazać budynek firmy, najlepsze produkty, dyplomy, certyfikaty oraz relacje z imprez branżowych. Ostatnia zakładka kontaktowa również jest bardzo ważna, bo to dzięki niej klienci mają możliwość składać zamówienia.
Osoby, które zastanawiają się jak stworzyć stronę internetową muszą być świadome, że ważny jest nie tylko wygląd strony ale także jej treść. Powinna ona być unikalna i regularnie aktualizowana. Warto stosować linkowanie wewnętrzne oraz linkowanie zewnętrzne, które poprawia pozycję strony firmowej w wyszukiwarkach.
5 prostych sposobów na zwiększenie organicznego ruchu na Twojej stronie internetowej